Pengikut

Isnin, 4 Jun 2012

Sedih sangat sangat :'(

Hello! Ya today eyla jumpa ieqa and izrul sebab nak settle problem. Ya allah bila ieqa cerita semuanya gentle nak nangis. Nak marah pun tak ada guna sebab bukan salah ieqa tapi kau laki. Kau jangan nak mempergunakan perempuan macam tu. Kita orang ada perasaan and hati. Ingat perasaan kita orang ni apa,taik macam babi? Tak weh..Tak macam tu.

Kau tahu tak bila aku jumpa kau eee rasa nak tampar je sebab aku sedih weh. Kau tak tahu perasaan aku macam mana. Sumpah sedih sesangat,nak nangis tapi aku tahan. Sebab aku tak nak kau tengok aku sedih dah. Cukupla. Biarla aku sakit weh. Haa kau cakap tu ni..then siap buat muka,gelak ehh kau ingat kitaorang ni main main ke haa? Tak kitaorang tak macam kau yang takde perasaan. Tau tak! Tadi aku nak je jerit tau pasal aku dah geram and sakit hati sangat tapi aku sabar,tahan je semuanya. :'(

Weh dah stop cakap sayang,cinta sebab kau betul betul tak faham ern. Ya aku tahu kau nak balas dendam balik dekat aku ern sebab apa yang aku buat dekat last year kan. Tapi aku tak melebih mcm kau. Kau tau tak yang tu melebih weh. Kau tukar belit cerita. Kalau kau tak sayang,cinta aku leave me! Ingat aku suka share share ke? Tak weh sebab kau pun dah tahu aku tak suka.

Kau tahu tak bila kau cakap macam tu semuanya ya allah aku nak nangis weh. Tolongla jujur kali ni. Aku dah baca message kau dgn ieqa,kau ckap kau pilih dia,sayang dia hm macam macaml ya aku mengalah sebab aku tak nak sakit hati dah. Tak tahan sakit weh. Ni teruk dari kau jangkakan. Weh stoplah nak salahkan kita orang balik. Kau tak habis habis nak salahkan kitaorang. Pahal doh? -.-

Dala now aku dengan hidup aku,kau dengan hidup kau. I must to go now. Leaving you. Its is good for us supaya tak ada sakit ni semua. Ehemehem apa yang kau cakap dekat aku tadi dekat fon ya insyaallah aku ingat. Sorryla okay. Kau yang nak sangat macam ni. So ya kau kena ucap terima kasih. Bersyukurla okay. Lepas ni tak payah susah susah nak call aku,cari aku k. Aku dah taknak tengok muka kau lagi. 1 years 3 month. Tu tarikh aku dengan kau. Last weh. Oh today is june 4. Okay anniversary korang ern. K kau wish right? So dari situ aku tahu dh yang kau betul betul sayangkan ieqa,cinta ieqa. Dala i know me is not important to you right. K aku mengalahla.

Hope kau happy dengan life baru kau k. Thanks for everything izrul. Uuuu k'la. Ni je eyla nak story sebab tengah nangis ni so tak dapat nak cerita semua. So untuk harini. Hmm k tata :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan