Pengikut

Ahad, 3 Jun 2012

Miss them so much :(

Hello guys! Ehem ehem actually eyla rindu sangat sangat dengan kawan kawan eyla dekat sekola lama eyla and my school of cause,rindu cikgu sekali. Hmm nak jumpa sangat dengan dorang tapi bila? When i can meet you guys? I already miss them so much. Especially alin,ulfah,liyana,ema,qila and amirah. That guys is my bff. Oh my gawd! Rindu korang weh. Haa nak tahu sape ern? Jap

                                                                         Ulfah

                                                                    Alin

Haa nampak ern? Eyla dapat gambar 2 ni je yang lain tak dapat di kesan. Dorang ni eyla kenal since form 1. Then pertengahan bila tah group kita orang berpecah. Lahai maklumla ada kutuk mengutuk bagai. Bila eyla dengan dorang ya allah sumpah memang kitaorang ni kepala gila gila,memekak lagi lagi luar kelas,surau,kantin,luar sekolah. Haha bila teringat balik sumpah nak sedih,gelak pun ada. Sedih sebab eyla kena pindah and ya tak dapat nak huhahuha dengan dorang.

Weh korang ingat tak apa nama kumpulan kita? Haha HUGAHUGA :D Haha akula yang  reka dulu. Haha lawak ern nama geng kita orang. Haa eylala yang reka dulu sebab pernah sekali eyla tak habis HUGAHUGA sambil pegang kayu. Maklum gatal nak jadi orang asli HAHA :D Ya this is me yang funny,sporting,gila gila sikit. Hikhik :D Everyday dengan dorang memang best. Masuk sekola pun sama sama,then muka kita je yang masuk lambat lepas tu kena berdiri haih maklum KITA FAMOUS haha -.-

Haha aku ingat lagi time kita berkumpul dalam kelas macam mesyuarat katakan padahal semabng kosong. Aku ingat lagi aku,amira and liyana..Nak tahu apa? Haha kita orang mengumpat cikgu. Then tak pasal pasal kena marah haha. Haa yang paling aku ingat..aku duduk belakang sekali and korang duduk depan. Haha liyana and amirah bila aku borak dengan korang akula mulut becok,memekak then yang kena bukan aku tapi korang berdua haha..kesian aku tengok korang. Bila aku dengan korang,bising dekat belakang mesti korang yang kena berdiri or kena marah padahal aku yang bising bukan korang. Well me mulut becok haha :P

Weh aku rasa banyak kenangan kita ern. Aku jatuh dekat longkang eh boleh dikatakan memang banyak tapi yang aku ingat pasal jatuh longkang tu je. Memang lawak. Then korang ingat tak ada exbf aku syafiq haha i think ada budak dengki dengan aku sampai kasut aku jatuh ada dkat longkang tempat budak laki letak kasut. Ya allah malunya tapi nasib baik hero aku datang bagi kasut haha sumpah time tu sweet sangat doh sampai korang and geng syafiq memekak haih sweetnya. Duhduh dahdah..hee weh bila nak jumpa? Rindu sangat dengan korang.

Liyana.dulu aku jahat ern. Yelah aku selalu usik kau,geletek kau then kau ni kuat melatah haha. Aku ingat lagi suara kambing kau. Ya allah memang sebiji weh..kelakar doh kau. Anak norsham woi haha :D Amira? Haa eyla suka sangat kacau dia ni jugak. And eyla suka panggil dia anak romadza. Actually ada jugak lagu ernn untuk ayah kau. Lagu lady gaga haha :D RARARAA RAMA RAMA ZAZAZA ANAK ROMADZA :P Hehe janganla marah aku ehh. Saja nak ingat balik hehe.

Korang ingat tak cikgu kelas kita. Jap cikgu apa eh? Aduh lupa pulak. Haa eyla,liyana and amirah suka sangat buat guru kelas kitaorang marah. Kalau dia marah haa amik kau. Then kitaorang suka sangat kutuk guru kelas kitaorang hihi comel je perangai kitaorang ;) Weh ingat tak dia pernah mengamuk sampai nak balik kerusi ahah tu sebab cikgu marah dekat sape tah aku pun tak ingat :/ Weh pahal cikgu ni masuk je kelas kita mesti memekak ern? Bila diam pun dia still nak memekak. Maklumla cikgu ern..sapa yang tak marah sebab asyik bising je hihi ;)

Haa actually banyak lagi memory tapi haih tak sanggup nak cerita semua. Takut sedih pulak. So this half story eyla. Ape pun you guys is the best friends. Aku sayang korang doh. Sayang sangat sangat. Nak je pindah balik tapi arghh tak nak sebab ehem secret. Menyakitkan hti je. So thats all for today. Tunggu entry eyla yang seterusnya. Hee tata ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan