Pengikut

Khamis, 2 Ogos 2012

♥ . ♥


Hey and assalamualaikum Guys/Readers. Haih tak boleh tidurla. Kejap lagi kena bangun then ada TRIAL EXAM :o Haih go to sleep Eyla. Dah lewat ni. Actually tengah bosan sangat-sangat. So before tu saja nak update untuk suka-suka. Oh kenapa Eyla letak gambar ? Actually Eyla ada azam baru for this year. Memang dah lama Eyla nak berazam cuma kena betul-betul. So azam Eyla adalah NAK PAKAI TUDUNG :') Hewhew tula azam Eyla. So bulan yang mulia ni Eyla nak kutip pahala,nak buang dosa. Yeah berubah dalam diri seseorang perlulah ada untuk berazam dan yakin dengan diri sendiri. Tkpayah nak cari glamour sangatlahkan. Hamboi -__- Yeah tudung tudung :D Setiap wanita haruslah menutup auratnya supaya ia tidak terdedah sana sini. Kerana lelaki suka teman hidup dia memakai tudung. So kepada saudari di luar sana cepat-cepatlah kamu menutup aurat. Mesti menjaga aurat kita. Tidak boleh terdedah. Apabila anda tidak menutup aurat walaupun sedikit dalam akhirat nanti anda akan dapat balasan kelak. Hidup di dunia ini hanyalah sementara sahaja. Hidup dan mati kita tak mampu merancang. Allah yang menentukan segala-galanya. Sehelai rambut anda akan terima setimpalnya. Haa kan dah ceramah ni. Hihi jangan terasa pulak ;)

Actually Eyla berubah ni pun ada hikmahnya. Ni semua dari baby kita. Izrul :D Ya dialah yang nasihatkan Eyla supaya menutup aurat dan bagai ni smua. So alhamdulillah azam Eyla yang telah berabad telah pun dicapai. See nampak tak? Comelkan :P Haha puji diri sendiri pulak dah. Seluruh badan kita ni hanya pinjam sahaja. So kita perlulah gunakan dengan benda yang elok sahaja. Ni semua dari pinjaman oleh Allah swt. Kita patut bersyukur ke hadrat ilahi kerana kita hidup normal tak seperti sesetengah orang yang cacat cela sana sini. Kita patut bersyukur dengan semua ni.Allah yang jadikan kita macam ni so berterima kasihlah kepada-Nya. Eh tak salahkan Eyla sebagai umat islam tolong untuk memberitahu benda yang benar. Eyla bukan nak tunjuk berlagak okay. This is me suka bantu membantu. Dapat pahala.

Haih hmmm actually tengah rindu dia sangat-sangat. Kenapalah perlu ada masalah lagi! Eee dari dulu sampai skrg ada je. Arrghh! Kena banyak bersabar kerana ni semua ujian daripada allah. So kena terima dengan hati yang ikhlas. Ya allah rindunya Eyla dekat dia. Walaupun tengah gaduh tak semestinya tak sayang and bencikan dia. Seharusnya ia adalah pengajaran buat kita supaya tidak mengulangi kesilapan yang sama. Hmm sobsob :( Sayang, I really miss you so much. Please forgive me :'( I hope that. Now tak dapat txt selalu,manja,ketawa,usik,and mcm-mcm lgi. Hmm bila teringat kena kita yang tahun lepas yeah memang best. Lagi-lagi first kita kenal. Memang sehari tak sah text. Setiap hari text ern. Sweet selalu. Yah the best memories. Tak mcm sekarang happy pun happy tpi bila dah happy kejap lagi adalah masalah dan berlaku peperangan. Awak setiap masa,saat,hari kita tunggu je txt dari awak, call dri awak tpi harapan kita tak menjadi. Paling tidak pun kita text awak then reply pun mcm nak tknak je. Hmm its okay awak. Kita tengah cuba bersabar dn jgn terlalu ikutkan perasaan. Kan awak kan :')

Setiap hari kita tunggu,rindu,nangis dekat awak. Merana pulak bila awak takde disamping kita. Tapi takpe bila awak tak ada,kita adakan awak disisi kita. Hihi :D Eh awak tak lama lagi birthday kita. Harap awak tak lupalah ern. Kita berharap time birthday kita boleh sambut dengan awak. Teringin sangat awak. Kita nak habiskan sisa waktu kita untuk awak. Harap awak fahamlah ern. I love you so much. :'(

Haa okay bantal Eyla dah panggil untuk tidur. Mata pun dah mcm apa. So thats all for today. Nak tidur. Hee k bye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan