Pengikut

Selasa, 4 September 2012

Hi☺

Assalamualaikum and say hello to Malaysia xD Hikhik okay today a bored day actually. Yeah, I dont know what I can story for you guys. Dahaga pulak haha -.- Hmm meh sini kita nak story mory jap. About? Secret :) Firstly, 'CECEP' comel. Thats my cat name. Sec, I love to my family,ehemehem and friends. Thanks guys :* Third, Thanks to allah cause untill now i can breath and masih hidup di muka bumi ini. Sesungguhnya Allah itu maha adil. Thanks god :') Fourth, Ehemehem eh janganlah tersenggih awak *joke. Who's Muhammad Izrul Sukry? Who's that? Umat islam? Of cause -.- But who's to me? Alaaa dia tu, Eh tak tahu ke sape dia? Alaa penyanyi tu *sangat -___- Alaaa my annoying fighter. Tak kenal jugak? Alaaa my BUNCITTTTTTT. Tak kenal jugak? Alaa barney kita tu. Tak kenal? Alaaa dia bantal busuk kita and dia busuk kita. Tak? Ish ketuk jugak korang ni. Okay jujur. Muhammad Izrul Sukry adalah insan yang saya sangat sayang dan cinta. Dia juga dalam sebahagian dalam hidup saya. Dia amat bererti untuk saya. Dia adalah penyeri dalam hidup saya. Dialah izrul. Bagi saya, Dia segala-gala buat saya. Kerana dia, saya telah berubah menjadi seorang insan yang *NO COMMENT*. Saya sayang dia. So yang diluar sana tolong jangan nak rosakkan hubungan kami. Jangan kacau dia and tolong jangan amik dia dari saya please :( *buatmukacomel ;) Tolong juga jangan rampas saya dari dia. Hikhik ;) Now kami dah 1 year 6  month. Okay aku saya relay ni. Harap impian aku menjadi realiti. Alaa kita nak kekal dengan dia sampai bila-bila :D Kita sayang monyet kita ni. Dia ni sweet,caring,funny,baik,comel mcm kita,jahat -.- Yes dia memang jahat :( Kita benci dia! Eh no way, benci tanda sayang :) So kita memang sayang dia ni. Awak, kita sayang awak. Ingat awak busuk kita, awak kepunyaan kita. Please remember that. Remember our sweet memory :') Kita selalu ingat semua ni. Jujur kalau ada yang kita tak tahu. Awak even kita marah tapi hati kita tetap untuk awak. Kita sayang awak. Please, percayakan kita. Ya memang kita ni kuat jealous. Kita jealous sebab kita taknak hilang awak. Awak tu dala ishhh not badla. Tapi please jangan menggatal :'( Ehem eehem awak, I leave you, eh terbalik. I love you awak :* Sayang dia.

Uuuii okay, no idea. So bye :)

Before that kita ada lagu jap. Naah dengar


 Cinta kita  

Best lagu ni. Sedihhhhhhhhhhhhhhhh :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan