Pengikut

Selasa, 3 Julai 2012

Ehem Ehem

Assalamualaikum and hello you all xD Before that i just want ask to you guys,are you fine? Me? So far so good. Allhamdullilah everythng gonna be okay. Hubungan Eyla dgn Izrul semakin lama semakin baik. Terima kasih ya allah sebab kau telah mendengar doa aku agar hubungan aku dapat di baik pulihkan daripada sebelum ni. 

Today nak share sikit ni haa about my friends,babyboo and study. Ehem ehem aduhh seriously tengah lapar ni :( Dah back to story. Firstly nak story story pasal kawan kita and like my sis. Hmm dia tadi dekat sekolah murung je them tetiba mengamuk. I dont know what happen dgn dia. Maybe pasal family tu. Sabar weh. Hidup ni kena teruskan. Must go on tak kisah kau tengah ada problem or tak. Alin listen to me even kau jahat mana,seburuk mana kau adalah kawan and kakak aku yang aku sayang  and aku ada. Hanya kau,mazlieyana,izrul and parents aku. Aku sayang korang semua. Alin kalau kau tengah ada masalah luah je dekat aku or maz. Bila-bila masa je aku akan dengar cerita kau tak kira sedih or happy. Aku tak sukalah kau mcm ni weh. Tadi bila aku call kau tengok-tengok kau nangis. Kau jangan tipu aku yang kau okay je. Aku dapat rasakan kau tengah tak okay. Babe,kita dah macam adik-beradik and stop nak tipu aku or sembunyikan apa-apa dari aku. Aku sayang kau alin. Stop being like that weh. Hidup jangan terlalu stress mesti cool. Please weh aku mohon even kau ada masalah tolong cerita dekat aku. Maybe aku boleh tolong kau dengan apa yang aku mampu. Aku mampu aku try tolong,kalau tak aku just nasihat dekat kau. Anytime kau boleh call aku je weh. Aku akan ada kalau kau tengah sedih. Aku cuma risau je pasal kau. Aku takut kau buat benda bodoh yang tak masuk akal. Dont do stupid okay. 

Second about babyboo kita Izrul. Ehemehem before this kita nak minta maaf dekat awak kalau kita ada buat salah dengan tidak sengaja,melukankan perasaan dan hati awak tanpa kita sedari. Awak sejahat mana awak,seburuk mana awak,senakal mana awak kita akan tetap sayang awak. Kita takkan putus putus nak awak tahu yang kita sayang and cintakan awak. Kita dah buat perjanjian right. So we should not broke our promise and should follow our promise. Kita memng sayangkan awak sangat-sangat and please dont leave me again :( Awak ehem pleaselah maafkan kita. Kita tahu selama ni kita banyak buat salah dekat awak. Kalau kita buat salah tak maksud kita naks sangat buat. Sometimes kita selalu cakap dekat diri kita *Eyla kau kena berubah. Kau nak kekalkan hubungan kau dengan dia? So you should changes with yourself. Buatlah dia happy. Selama dia masih hidup and kau masih hidup gunakanlah masa yang ada dengan menggembirakan seseorang yang kau sayang jangan sampai tiba masa dorang dah tinggalkan kau baru terhegeh-hegeh nak nangis,nak menyesal semua. Takpe hidup ni macam-macam dugaan yang kita kena lalui tak kira senang atau susah. Patut bersyukur dengan apa yang kau ada. So kau kena selalu mengalah and jangan sampai izrul tnggalkan kau suatu hari nanti dengan sikap ego kau tu. Stop eyla. Ubahlah perangai tu Eyla. Kau sayang Izrul en? So bagi dia kebahagiaan selama dia masih hidup. Jagalah dia macam kau jaga diri kau Eyla. Terimalah dia seadanya even ada perkara yang tak boleh lupa and agak sakitkan kau. Lupakan segala benda yang lepas-lepas. BERI DIA KEBAHAGIAAN BUKAN MENYAKITKAN!* Haa tulah yg Eyla selalu cakap dekat diri Eyla sendiri. Sayang now kita nak awak happy je sebelum kita pergi buat selama-lamanya or awak akan pergi selama-lamanya. Ya memang susah untuk terima takdir ni tapi nak buat mcm mana allah yang tentukan segalanya. Hidup dan mati hanya allah je yg menentukan. Izrul i'ii never let you go. You make me crazy of you baby. I love you like a thousand year. I love you so muchh baby :* 

Lastly huh study study :3 Saya adalah mangsa PMR tahun ni. Oh man! Trial tak lama lagi august 1 2012 beb :< Seriously tak ready lagi oh nak hadapi ni semua. Baik mati cepat *amboi haha sesak nafas bila cikgu cakap TRIAL TAK LAMA LAGI :( Cikgu stoplah okay and saya tahu trial tak lama lagi so yeah! Dalam kelas Eyla selalu tk boleh nak focus. Ishh tak tahu kenapa oh. Woi cik kak focus on studylah. Jangan dok pikik pakwe je. Hihi *sangatt. Eyla janji Eyla nak belajar rajin-rajin untuk gembirakan family and him dengan PMR. Insyallah do the best Eyla and wish me luck okay for PMR. Hihi :3 

Okay i've to go now. Tak tahu nak post apa lagi. So thats all for today. Hihi byebye,assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan